Is een PIM systeem relevant voor jouw organisatie? Doe de PIM test!

Artikel

Klantgedrag verandert. Er worden steeds meer verkoopkanalen ingezet en de klant verwacht via elk kanaal dezelfde klantbeleving. Dat betekent dat je als organisatie steeds meer moet opereren als omnichannel organisatie. Hierbij kan en mag consistente productinformatie via alle verkoopkanalen niet ontbreken. 

Wat zijn de belangrijkste redenen om een PIM systeem te gaan gebruiken? En welke reden is het afgelopen jaar zo veel belangrijker geworden voor organisaties en waarom dan? Onlangs verscheen een uitgebreid onderzoek van Qhuba ‘Product Information Management in de praktijk’, waarin veel van dergelijke vragen aan bod kwamen.

Voordelen PIM voor organisatie

De belangrijkste vragen op een rij, in de white paper “De keuze voor een PIM systeem – Op basis van PIM onderzoek en de ultieme PIM test.”

button (3)

 

 

De ultieme PIM test

In hoeverre zijn de processen rondom productinformatie binnen jouw organisatie ingericht en geoptimaliseerd? Is er sprake van een “productdata-chaos”? Doe de PIM test en ontdek of het voor je organisatie raadzaam is om te kiezen voor een PIM systeem.

De PIM Test

ultieme-pim-test-beeyond-klein
Download via onderstaand formulier vrijblijvend de volledige white paper met de PIM test.

Download white paper “De keuze voor een PIM systeem –
PIM onderzoek & PIM test”

Vul onderstaand je gegevens in en je ontvangt kosteloos een email met de link naar de volledige white paper met de resultaten van het PIM onderzoek en de ultieme PIM test.