Customer Relationship Management

Pagina

Een Customer Relationship Management (CRM) systeem is interessant voor organisaties die de klant centraal stellen. Het biedt een platform waarin je al je klantinformatie vastlegt, om zo in te kunnen spelen op de behoefte van de klant.

+ Verbeter je concurrentiepositie

+ Speel in op de behoefte van je klant

+ Verkort je verkoopcyclus

 

Wat is een Customer Relationship Management (CRM) systeem?

In een CRM systeem helpt je bij het beheren van je klant- en relatiedata. Het biedt je de mogelijkheid om onderlinge relaties te leggen. Beeyond is een CRM systeem dat je één platform biedt waar je je contactmomenten en documenten betreffende de specifieke klanten kunt vastleggen en inzien. Je kunt hierbij denken aan e-mails, aankopen, data over eventuele service, telefonische vragen en contractdocumenten.

Het webbased CRM systeem Beeyond geeft je wereldwijd online toegang tot je klantinformatie. Via een beveiligde verbinding kun je de data inzien, wijzigen en relaties leggen. Ook is het mogelijk om validaties toe te kennen die ervoor zorgen dat de invoer van data correct gebeurt.

Binnen Beeyond zorgt een DAM systeem ervoor dat je verschillende formaten van digitale bestanden kunt opslaan, zoals mp3, mp4, mpeg, pdf, gif, jpg, zip, doc en docx.

Vraag een demo op locatie aan

 

Waarom een CRM systeem?

Als je in wil spelen op de behoefte van je klant is het van belang dat je je klant goed kent. Dit kun je realiseren door je klantgegevens te verzamelen en te analyseren. Inzet van een CRM systeem is essentieel om dit overzichtelijk en efficiënt te kunnen doen.

“Een CRM systeem helpt je om je klant beter te bedienen en je serviceniveau te verhogen.”

Inzet van een Customer Relationship Management systeem levert de volgende voordelen op:

Er ontstaat structuur in de klantdata binnen je organisatie

+ Je ontwikkelt en behoudt een uniform klantbeeld 

+ Je kunt je serviceverlening verbeteren

+ De efficiëntie van je medewerkers gaat omhoog

+ Je houdt binnen één platform overzicht over alle contactmomenten en kanalen

 

CRM systeem Beeyond

Beeyond is een uiterst flexibel systeem, dat je wensen voor een Customer Relationship Management systeem vervult. Veel functionaliteiten zijn standaard in dit systeem, eventuele extra wensen kunnen als maatwerk toegevoegd worden.

“Vanaf het moment dat we onze orders in Beeyond zijn gaan zetten, besparen we elke dag minstens een uur werk. We hoeven namelijk niets meer te printen en in het papieren archief op te slaan, alles blijft digitaal. Door deze manier van beheren kunnen we vragen over orders ook nog veel sneller beantwoorden.”Perry Langeslag, medewerker montageplanning bij De Badenman

Wil je zien hoe ons CRM systeem werkt? Vraag nu een demo op locatie aan

Beeyond binnen jouw organisatie?

Ben je benieuwd wat Beeyond voor jou kan doen? Kies dan hieronder jouw functie of afdeling.

Directie Verkoop en marketing Financiën ICT Logistiek en planning